Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Seriös igen

Publicerad 2005-09-17 18:24:07 i Dagens,

Dags för mig att bli mer seriös igen. Den seriösa delen av mitt bloggande har blivit allt mindre. Därför ska jag nu skriva om något lite mer allvarligt igen. Det är dags nu. Jag känner mig mogen att åter kasta mig in i den allvarliga debatten. Här kommer det stora som hänt idag.

Jag somnade före maten idag. Före middagen!

Japp, där satt det. Stor nyhet! Somnade som klubbad av en… säl? Nej, jag gillar djur. Ska inte skriva mer om att bli klubbad av sälar. Sälar är gulliga.

Där försvann också hela min konspirationsteori om att någon lägger sömnmedel i min mat. Nu får jag tänka ut en ny teori. Fortsättning följer. Nästa inlägg kommer om ca 30 sekunder.

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2005-09-17 18:27:04

Härligt perspektiv du delger oss...

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-18 17:50:34

Re Lena:
Jag kan inte låta bli ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela