Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hur lugnt som helst i Ånge

Publicerad 2006-12-22 17:53:40 i Dagens,

Mina recept har äntligen mejlats till Apoteket.
Jag gissar att det är hur lugnt som helst på Apoteket i morgon. Alla är på ica och handlar mat. Hoppas jag.


Mitt klädpaket finns i Ånge. Där fastnar alla paket i en hel evighet.
Jag har absolut inget emot Ånge, oh, nej! Jag har själv bott där en period av mitt liv.

Det tar bara så lång tid när någon skickar paket. Och allt ska sorteras om i Ånge.


Men det kunde ha varit värre.

Tänk om medicinerna funnits i Ånge. Och mina kläder hade hamnat på Apoteket.

Då hade morgondagen blivit lång!

Kommentarer

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-12-22 20:45:44

Det är väl ändå underbart med alla dessa nymodigheter; jag köper tågbiljetter och konsertbiljetter till huvudstaden i vår lilla butik.

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-12-23 20:01:47

Det är irriterande, när jag bodde i Ånge och paketen sorterades i ånge och låg på terminalen där i ett par dagar när de bara skulle till ica i ånge. Nu befinner jag mig i Ånge och firar jul, ska jag ta med ditt paket hem till Sundsvall?

God jul till dig och Mumma! Kram!

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-12-24 00:17:57

Att få E-recept är toppen. :)

Att paketen hamnar i Ånge är botten. :(

Postat av: Darkangel svarar Sandra

Publicerad 2006-12-24 00:19:00

Är det samma problem fast man bor i Ånge?
Vad knäppt!

God jul tillbaka!
Och hälsa Ånge! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela