Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ickehemlig?

Publicerad 2006-12-30 17:43:10 i Dagens,

Jag tänker lämna ut länken till min ”hemliga” blogg som jag skrev om i förra inlägget.
Till dom bloggare som vill ha länken. Jag pingar på Nyligen så den är inte så särskilt hemlig.
Om jag nu fortsätter att skriva där. Jag får se senare.

Jag startade den på julafton (!) bara för att jag ville skriva i en blogg där det går att lösenordsskydda vissa inlägg.


Bloggen är egentligen inte hemlig för andra bloggare.

Utan jag blir lite trött på människor som jag känner IRL och som så gärna vill kolla allt jag skriver.
Så skyndar dom sig att berätta om det jag skriver för sina barn/vänner/grannar trots att jag bett dom att ligga lite lågt.
Skaffa er ett liv! Eller börja blogga själva! Haha!

 


Pyret hittade ju min blogg ganska snabbt och berättade det. Helt okej!

Jag vet inte om han fortfarande läser. Men det får han gärna göra. Det här handlar inte om honom.

Puss Puss Pyret! Och gott nytt år! Läs på du!

 


Bloggare delar med sig av sina egna liv och erfarenheter. Det gör ju inte dom som inte bloggar.
Förstår någon vad jag menar nu? Varför jag gör skillnad mellan bloggare och icke-bloggare?

Eller är jag mer förvirrad än vanligt?
I så fall beror det helt och hållet på att musen är utbränd.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-12-30 18:40:13

Förstår precis..vi bloggare bjussar mer på oss själva än andra ...iofs så väljer man ju vad man vill skriva om oxå men ändå..

Postat av: Selma

Publicerad 2006-12-30 20:56:26

Hej du! du verkar vara en vettig person som har koll på det här med bloggande! Själv är jag helt ny men älskar att skriva. Har inte fått några kommentarer på min blogg som e väldigt ny, kolla in den om du vill, och säg vad du tycker, kanske har vi något gemenstamt.

Postat av: Girl Goes Mom

Publicerad 2006-12-30 22:55:06

Jag förstår dig precis...
Därför jag har den här bloggen... anonymt men utelämnande.

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-12-31 03:04:11

Tur att du förstår!
Jag gillar ju personliga bloggar.
Där någon vågar bjuda på sig själv lite. :)

Postat av: Darkangel svarar Selma

Publicerad 2006-12-31 03:06:01

Hej och välkommen till bloggen!

Kul att du tycker att jag är vettig! :)
Tittar strax in hos dig!

Postat av: Darkangel svarar Girl Goes Mom

Publicerad 2006-12-31 03:09:26

Skönt att fler förstår mig! :)

Det är bra att kunna skriva av sig. Utan att lämna ut andra människor.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-12-31 15:41:55

Det kan vara lite påfrestande att alla vet om bloggen, jag får höra mellan varven .. ååååå jag har läst din blogg ... jaha hittade du nåt intressant? typ ... Men vill de så får de gärna fortsätta läsa.

Det är stor skillnad mellan bloggare och ickebloggare, helt klart.

NyÅrsKram

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2007-01-01 00:34:10

Vet alla om din blogg? Bläh...

Jag vägrar att prata om min blogg med dom jag känner som läser. Tvärvägrar! Utom med Pyret då förstås! :)
Skillnad om jag skulle skriva en helt öppen blogg. med namn och all info om mig.

Jag står för det jag skriver och bjuder gärna på mig själv. :)
Men ibland vill jag att bara mina bloggvänner ska läsa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela