Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Inte ens tv hjälper

Publicerad 2006-12-20 00:12:15 i Dagens,

Annars är jag lite grinig nu. Ikväll. Beror det på vädret?

Inte ens Grey’s anatomy fick mig på bra humör. Jag tyckte bara att det var ett tråkigt avsnitt.
Håller jag på att bli sjuk? Eftersom jag inte uppskattar veckans höjdpunkt på tv?

Nej, jag känner mig inte ett dugg sjuk.

Sjukt trött kanske.

Blir nog bättre i morgon. Då jag ska åka till stan… Åh, fy fan!

Vad ska jag hitta på för ursäkt för att slippa?

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2006-12-20 00:18:25

måste faktiskt hålla med, riktigt tråkigt avsnitt... tyvärr..

Postat av: Darkangel svarar Emma

Publicerad 2006-12-20 00:22:52

Jamen, det var skönt att läsa! :)
Visst var det tråkigt!

Postat av: annalena

Publicerad 2006-12-20 09:23:43

Jag har inte kollat den serien. Jag har fullt upp med att komma ihåg att kolla prision Break. Minnet är så dåligt. Läste en artikel i Amelia om något som kallas splittersjukan. Det är nog det jag har, stämmer ganska bra på mig.
Ibland måste man få ha lite downdagar, det gör att man uppskattar dom bra dagarna lite mer.
Så därför hoppas jag att du får en kanondag idag.
Massor av energikramar från mig.

Postat av: Matildas fikarum

Publicerad 2006-12-20 12:30:46

Jag vet en utmärkt ursäkt. "Har ingen lust". Den kör jag ofta med.

Postat av: Anna

Publicerad 2006-12-20 16:13:38

Blir väl bara du & jag som bloggar på julafton ;)))kraaam!

Postat av: Darkangel svarar annalena

Publicerad 2006-12-20 16:37:37

Prison break var lite otäckt den här veckan. Men jag missade inte en sekund. :)
Tack för energikramar! Dom behövdes. :)

Postat av: Darkangel svarar Matildas fikarum

Publicerad 2006-12-20 16:38:20

Har ingen lust, ska jag säga i morgon. Hela dagen!

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-12-20 16:39:46

Jamen, det blir mysigt!
Då kan vi skriva om vad som helst. Inte så många andra som läser. Vi kan avslöja alla hemligheter! :)
Jag bloggade lite ifjol på julafton.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela