Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Senare

Publicerad 2006-12-04 20:35:37 i Dagens,

Efter den tv-kvällen kommer jag nog att piggna till.

Då kan jag uppdatera er om våra fönster.

Just nu är jag svimfärdig av trötthet. Men jag har sovit på kvällen så jag gissar att jag piggnar till snart.

Blir en jobbig dag i morgon också.

Sen blir det fler dagar som kommer att trötta ut mig fullständigt. Och det hade jag inte räknat med.
Tänk om omgivningen kunde berätta nyheter för mig.

Men resten av den historien tror jag att jag skriver om i min andra blogg. Så får jag användning för den också.
Det ekar tomt i den bloggen. :)

Jag trivs för mycket här.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-12-04 20:40:03

Andra blogg? Hmmmm känns som jag har missat nåt väsentligt. Var, när och hur?

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-12-04 22:38:08

Jag har också missat. Undrar som MyyZz?
Hoppas du har en skön kväll i TV-soffan :)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-12-05 01:09:52

Jamen, det är som när jag "flyttade" förra gången. Nu finns det väl ett inlägg att läsa.
Men jag leker lite. Du ska få adressen. återkommer.

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-12-05 01:10:46

Har inte skrivit något vettigt där ännu.
Leker bara ännu så länge.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela