Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Koll på sex med ex

Publicerad 2006-01-19 02:47:44 i Sweets for my sweet,

Kan inte avsluta nattens bloggande med frågor om sport.
Så tillbaka till livets väsentligheter: sex och kärlek.

Jag skrev tidigare om sex med ex här.
På dagen pratade jag med personen som jag kallade mitt ex.
Nu undrade älsklingen vem som var mitt ex.
Jag kände mig tvungen att kolla vad jag egentligen skrivit på bloggen så jag drog lite på svaret.

Nåväl exet, nu har jag kollat. Stod ju inget farligt där. Så naturligtvis var det Pyret jag skrev om.
Vem annars?
Fan, han håller fortfarande koll på min blogg!

Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-19 03:06:43

*gapskrattar* DÅ vet du ju vad han gör när ni inte har sex!
Han LÄSER din blogg!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-01-19 03:13:36

Ja, det här känns aningen konstigt.:)
Han måste sitta klistrad vid datorn för han hade bättre koll på vad jag skrivit än vad jag själv har. Han har ett selektivt minne. Men vad jag skriver på bloggen har han järnkoll på.

Fan jag skriver ju bara om sjukdomar och brist på sex.
Ibland fattar jag inte att någon orkar läsa.
Och definitivt inte att han orkar läsa.
Hur fan hinner han läsa allt?
Märkligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela