Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

En bra hårdag?

Publicerad 2006-07-19 20:38:09 i Dagens,

En bra hårdag blir det imorgon.
Jag ska till frisören och låta henne färga, slinga och klippa håret.
Det ska bli skönt att slippa allt solblekt hår. Dags för ny färg.
Den här tjejen är duktig på färger så nu ska hon få komma med några nya idéer.
Jag känner för en förändring. Håret är så kort redan nu att det inte går att göra så stor förändring med frisyren. Men färg kan man alltid leka med.
Jag gillar att gå till frisören. Avslappnande. Så är man fin när man går därifrån. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Postat av: Ediets svarar

Publicerad 2006-07-19 20:55:00

Jag gillar verkligen också att gå till min frissa. Hon klippt mig i flera år och det känns som att träffa en kompis när jag kommer dit. Jag får extra lång massage när hon tvättar håret, hon bjuder på vin på fredagar och hon har till och med engagerat sig och försökt hitta en blind date till mig :) Massör/frisör/dejtförmedlare i ett!

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-07-19 21:15:05

Du har en underbar frisör. Vin på fredag låter helt rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela