Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tv kväll

Publicerad 2006-07-19 20:40:31 i TV och DVD,

Nu är det snart läggdags igen. Jaaaaa!

I gårkväll somnade jag till Morden i Midsomer. Vaknade och såg lite av Snuten i Hollywood 2. Var nära att somna om när jag kom på att jag hade hyrt en film. Det är så sällan jag ser filmer nu att jag hade glömt bort det. Det var Walk the line jag hyrde. Jag tyckte om filmen. Gillade musiken. Och kärlekshistorier som slutar lyckligt är härligt att se.


Kvällens tv får bli serien Mord i sinnet. Gillar den serien. Den går väl i repris men jag kan se allt en gång till.

Kunde kanske kolla Miss Marple också. Fast jag brukar somna när hon kommer igång med sina utredningar.


Jag behöver en bra serie på dvd. Så jag kan ligga och kolla flera avsnitt på kvällarna och nätterna. Men jag hittar ingen bra serie nu. Jag kollar Discshop varje vecka och hoppas att dom ska släppa någon bra serie. Men icke.

Kanske ska kolla Amazon istället. Innan abstinensbesvären blir för stora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela