Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Drömmer om lördag

Publicerad 2006-03-11 12:07:45 i Dagens,

Är det dags att skriva om något annat än Mumma och mina sjukdomar? Det är det säkert.
Jag fortsätter nog med samma ämnen ändå. Jag är sällan originell.

Men en ledig och lat lördag vill jag ha idag. Helst ska dagen avslutas med sex.
Det skulle fungera bra med sex vilken tid som helst idag.
Just nu, kanske?
Nja, det ser lite tomt ut i omgivningen. Inga hugade spekulanter. Dom står inte i kö precis.
Får väl avvakta lite då.

Nu när jag missade fredagsmyset med Honey så kan gärna lördagskväll få bli just den här kvällen jag längtar efter.

Andra bloggar om: lördag, sex, drömmar

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2006-03-11 22:55:29

Hehe. Min pojkvän vill nog inte ha sex med mig idag. Jag har en av mina åh-vad-jag-vill-ha-barn-NU-dagar.
Han blir helt vettskrämd!

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-03-12 01:12:54

Ajaj! Det är inte helt okomplicerat.

Har läst hos dig idag.
Jag tittar in och läser lite då och då. Ville gärna lämna ett spår efter mig i natt. Men det ville inte din dagbok.
"Invalid form submission. Please refresh and try again." fick jag till svar. Ha! Jag gjorde ju det.
Lite uppkäftig dagbok?! :)
Så nu skriver jag en kommentar här i stället...
Men det känns bra att jag får läsa lite mer om dig. Lite diskret.

Ha det bra i natt!
Oavsett om ni har sex eller inte.

Jag har inte sex. Fan!
/D

Postat av: Li

Publicerad 2006-03-13 09:18:00

Ojdå! Jag ska spöa dagboken åt dig ;)

Den värsta bäbisfebern är över nu i alla fall. Tur.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela