Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Feng Shui på tåg

Publicerad 2006-03-03 03:42:36 i Dagens,

Lider Blogspot.com av utbrändhet i natt?
Jag kan inte läsa mina favoritbloggar. Gillar inte det.

Jag hade för bråttom med min egen blogg. Såg att minnet höll på att ta slut.
Att rensa i röran med Feng Shui må vara en sak.
Men att rensa upp i röran på bloggen var övermäktigt.
Flytta bilder? Nej, kunde inte.
Ta bort inlägg? Nej, jag ville inte.
Dessutom verkade allt konstigt. För så många bilder har jag inte lagt in.
Inte skrivit så mycket heller att minnet i den reklamfria versionen borde ta slut.

Skickade mail till supporten.
Efter ett tag kom ett svar från Blogg-Roland.
Där det stod så här: "Vi har ett fel i funktionen som tilldelar lagringsutrymme.
Utrymmet kommer att utökas i nya versionen, och felet rättas,
men jag har
…" osv.

Jag är helt nöjd med det svar jag fick i hans mail.
Jag har bara så jävla bråttom ibland.

Undrar vilket tåg jag måste passa eftersom jag alltid springer.

2000.4

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-03-03 09:19:52

Du får ta tåget som går innan...då hinner du till det som du måste springa till...

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-03-03 10:14:14

Min chef sa att jag var som en x2000 och kollegan som en Intercity tåg! Det var ju evigheter sen typ 3 år. Men ändå....

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-03-03 10:35:46

Jammen hörru... Det är nog för att du kör Bauer-tid som blogspot är trögt. Då sitter ju alla "over there" och bloggar. Vi nordbor får hålla oss till att blogga på "normala" tider då amerikanarna sover sin Beauty sleep. Kanske man skulle inför trängselskatt i bloggosfären? hahaha...nej bevare mig väl vilka idiotiska idéer jag får!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-03-03 11:07:22

Du vet väl om det går fler tåg?
Det klart att du redan vet :)
Ta det lugnt vännen, vill inte att du ska "bränna" ut (tänker på tidigare inlägg) dig och försvinna härifrån ;(

Men jag känner igen paniken, för några veckor sen hade jag halt plötsligt använt 100% av lagringsutrymmet. Fick panik och trevade efter VISA kortet för att uppgrader medlemsskapet. Mailade Roland och undrade om allt annat skulle försvinna för jag inte hade uppgraderat i tid, Och han svarade att dom hade tillfälligt strul och att inget skulel försvinna. Lagringsutrymmet skulle tii och med bli bättre....
Uppgraderade efter ett tag iaf...
Hm....kanske ska vänta med dig på nästa tåg!
*kram*

Postat av: Lena

Publicerad 2006-03-03 11:18:36

Ja du, feng shui på bloggen, håller på med ett för fullt. Har du möjlighet att vara mig behjälplig kring att få in en bild i bakgrunden. Ändrar i stilmallen och vad ska jag skriva in där? Har du tagit hem bilden du har här ovan i ditt bildgalleri och döpt den ? Har inte fått in de jag ska och fundera hur ditt tillväga gångsätt är. Kan du hjälpa mig please??

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-03-03 11:25:54

Tåget som gick igår...
det skulle jag hunnit med...:)

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-03-03 11:26:51

Oj! *S*

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-03-03 11:28:00

Hahaha!
Du är rolig du! :)

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-03-03 11:34:07

Det finns fördelar med snöoväder.
Jag kan sitta hemma och vara "insnöad"! :)

Nu har vi 150 MB som lagringsutrymme.
Men det stod att jag bara hade 50 MB i min blogg. Då blev jag stressad.

Postat av: Darkangel svarar Lena

Publicerad 2006-03-03 11:40:34

Jag tittade in på din blogg!
Funderar lite.
Vill du ha en bild där jag har min solnedgångsbild?
Vilken mall använder du som utgångspunkt? Är det den gröna med träden i headern?

Jag sparar mina bilder i bildgalleriet.
Sen har jag fått låna lite utrymme hos en annan mycket snäll bloggare eftersom jag saknar en hemsida. Där har jag t.ex. lagrat min bild på blåbär.

Postat av: Lena

Publicerad 2006-03-03 19:28:37

Jo men visst är det så att jag menar det du skriver. Har nature som head, från början. Det var där jag höll på att trixa med bilder jag lagt in i mitt bildgalleri men det hjälpte föga. Ska väl antagligen döpa dem på något speciellt sätt eller? Kram och tack för ditt engagemang! Tar gärna emot din hjälp....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela