Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ingen bokrea i år

Publicerad 2006-03-05 12:32:11 i Böcker,

3349
Men jag har gott om böcker att läsa. Just dom här böckerna har jag läst delar av. Det kommer alltid någon annan bok i vägen som jag vill läsa först.

Olika åsikter från kända författare och krönikörer. Jag gillar det!
Kan inte bara läsa krönikor där alla har samma åsikt som jag.
Åh, så trist det skulle vara.
Några retar sig så otroligt på personerna som skriver dom här böckerna.
Jag gillar både författarna och böckerna.
Håller med deras åsikter ibland och tycker tvärtemot ibland. Då har författarna lyckats. Håller diskussionerna igång.

En är dock en favorit.
Någon kanske kan gissa vilken?



Update:
Det är Jan Guillou som är min favoritförfattare!
När jag väljer bland dessa tre böcker.

Andra bloggar om: böcker, krönikor, Jan Guillou, Linda Skugge, Carl Hamilton

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-03-05 13:36:33

Du har i alla fall handlat bra mycket mera än vad jag har gjort. Usch..måste nog ta mig i kragen och försöka hitta åtminstone lite nya kläder. Men jag trivs så förbaskat bra i de gamla :O)

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-03-05 13:44:26

Du har så rätt, krönikörer som skriver som man själv tycker är ju inte lika intressant att läsa. Det var därför jag köpte LS häromdagen. Inte samma bok som du har, utan: Men mest av allt vill jag hångla med någon.
Gör ett försök att förstå varför hon är så F* up och fortfarande inte har släppt det där med "arg ung kvinna".
Vilken som är din favorit?
Jag gissar på Carl Hamilton, Skugge tror jag du läser för att bli lite "uppretad", och bland grabbarna på Fagerhult så är ju LGWP favoriten. Så Hamilton får det bli.

Postat av: Evy

Publicerad 2006-03-05 15:27:39

Ville bara informera att du fått en ny läsare:) du skriver fett underhållande!

Postat av: Humlan

Publicerad 2006-03-05 21:12:17

Jag skulle vilja ha massor av pengar när det är bokrea. Men alltid då så har jag inga alls istället!

Postat av: Humlan

Publicerad 2006-03-05 21:12:17

Jag skulle vilja ha massor av pengar när det är bokrea. Men alltid då så har jag inga alls istället!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-03-06 13:08:07

Gunnel: Jag har visst shoppat i mängder. Ojoj! :)
Försökte verka präktig förut. :(
Bort med det! :)

Mocca: Ja, det är kul med olika åsikter! :)
Får se om någon fler gissar. Annars skriver jag svaret senare.:)

Evy: Men tack, snälla du! :)
Vad kul att höra det! :)

Humlan: Jag vill oxå ha pengar...:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela