Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag vill köpa lycka för pengarna

Publicerad 2006-03-03 14:28:15 i Dagens,

Försöker hitta några argument för att shoppa lite. Som en dvd-box kanske?
För nu är det ytterligare ett fel på mig. Jag är inte det minsta sugen på att köpa någonting.
Några skulle säkert tycka att det var en underbar känsla.
Jag ser att några bloggare har en vit månad när det gäller shopping. Jaja!

Förutom det jag köpte förra månaden så har jag nog ett vitt år när det gäller att handla kläder och prylar. Ja, nu shoppade jag rätt mycket förra månaden.
Glömde visst det. Ooops! Men bortsett från den månaden då.

Det enda jag köpte förra månaden som jag fortfarande är lycklig över är MP3-spelaren. Den gosar jag med varje dag.
Resten då? Nja… Fast väskan är fin.

Så nu kan jag inte shoppa mig till lite lycka heller. Det var då väl själv f*n!

Vad ska jag bli lycklig över nu då? Att det är snöstorm ute?



 

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-03-03 23:08:01

Skulle du råka ångra dig angående vitt år så ligger ett visst Dior armband med inbyggt läppglans på Tradera ;-)

Jag faxar genast iväg några Seloken Zoc förresten, hjärtklappning är läskigt.

Vad beträffar väntetiden till nästa avsnitt så får du väl sätta på dig ett par solglasögon och låtsas att du är på varmare bredgrader med MrB. ;-P

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-03-03 23:12:58

Tack snälla, söta Kimmi!
Jag fick faktiskt hjärtklappning så att det var obehagligt.
Det var en ny upplevelse! :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-03-04 00:38:29

Du vän .. gå du och köp hela 24 på dvd .. då tror jag att du blir lycklig .. eller ring pyret;-)

*kramen*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-03-06 13:38:09

Jag har ju alla säsongerna. Utom femte...
Hmm... Ojoj vad jag handlat...
Pyret! jag skulle ju inte ringa. :)
Äh, vad fan...
Vi får se...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela