Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Motsatser

Publicerad 2006-03-02 12:18:35 i Dagens,

Att inte ha något att skriva om på bloggen känns bekant.
Kan bero på att jag är för trött. Eller stressad. Har bloggtorka. Inte vill skriva.
Eller vilket annat skäl som helst.
Inget större problem, alltså. Jag tar en paus. Skriver när jag vill igen!

Men nu har jag så mycket jag vill skriva om att jag inte får fram några ord. Kan inte bestämma mig.

Börjar med en sak… Nej, det blev inte bra.
Det här blir bättre… Nja…
Det här är roligare… Jo…
Men jag är mer intresserad av det här… Fast…
Men jag…
Ska bara…

Det känns märkligt! Motsatsen till bloggtorka är alltså…
Ja, vadå?

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2006-03-02 16:35:35

Detta känner jag igen! Märkligt är det!

Postat av: Nea

Publicerad 2006-03-02 17:00:46

Roligt att höra att jag inte är den enda i bloggvärlden som har drappats av bloggtorka. Jag har haft det jättelänge nu och det känns väldigt ångestfyllt. Men det är bara att kämpa på o hoppas att tankearbetet kan sättas igång igen snart.. =)

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-03-03 02:53:57

Har tusen tankar i huvudet idag. Som jag ville skriva om.
Ändå blev det mest... Jack Bauer. :)

Postat av: Darkangel svarar Nea

Publicerad 2006-03-03 03:01:25

Nej, nog har jag bloggtorka ibland. :)
Jag lägger ofta in bilder när jag blir för trött på att skriva.

Postat av: Darkangel svarar Nea igen

Publicerad 2006-03-03 03:11:55

Jag bestämde mig för att ta en liten paus från bloggandet. Jag blev stressad.
När kraven släppte kom glädjen över att skriva tillbaka!

Prova det själv! Kämpa inte så mycket. Ha inte ångest över bloggandet.
Kanske kan fungera?!

Postat av: Nea svarar darkangel =)

Publicerad 2006-03-03 10:56:25

Jo, jag har allt försökt att ta en "paus" ifrån det, men då blir det att man inte riktigt vet vart man ska börja när man väl börjar skriva igen.. Men det är väl bara att ta en sak i taget antar jag.. Har börjat lite smått med bildknepet jag med nu när jag inte har någon o skriva =)

Postat av: Darkangel svarar Nea

Publicerad 2006-03-03 13:10:56

Ja, använd bilder! :)
Du har fantastiska bilder i din blogg! Stämningsfulla!

Jag vet inte om du vill pinga? Annars är ju Nyligen och Tjejblogg bra om man vill få fler läsare. Eller missade jag dig där?
Några vill ju inte pinga där heller.

Men då är det ju bra om man vill skriva.:)
Annars blir ju fler läsare ytterligare ett krav.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela