Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Seloken Zoc och solglasögon

Publicerad 2006-03-03 14:17:32 i TV och DVD,

  
Om det här blir för mycket...

Nästa gång jag ser på serien 24 ska Åsiktskanonen få skicka några Seloken Zoc till mig. Blodtrycksmedicin alltså.
Det är inget fel på mitt blodtryck alls men jag fick sån hjärtklappning av all spänning med Jack Bauer.
Kan ju få en hjärtinfarkt av mitt tv-tittande. Det vore otroligt onödigt!
Kimmi får trycka in pillren i mailen och skicka till mig. Om jag inte coolat ner mig lite.

Igår tog han av sig solglasögonen också. Såg ni? Sweet Jesus!

Det är mycket bättre om jag kan köpa alla avsnitt på dvd. Hela boxen.
Det här är plågsamt.
Jag hade glömt hur mycket jag avskyr att vänta på nästa veckas avsnitt.


...då behövs kanske något annat


Andra bloggar om: tv, 24, Jack Bauer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela