Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Glitter och kyssar

Publicerad 2006-11-30 17:07:27 i Lite av varje,

Jag kan nämligen glittra så fint nu.
Några julklappar som jag beställt åt mig själv från Blush har trillat ner i min brevlåda.
Nagellacket Clutch Me If You Can från Essies kommer att blänka på mina naglar.
img2















Och med läppglans från Jelly pong pong i färgen Grape Sherbet kommer jag att både glänsa och vara extremt kyssvänlig.
img3

Min concealer köpte jag igår från Dior. Och den är säkert lika bra som den är dyr!
Mumma var mycket imponerad!
Inte.
img1














Nu orkar jag inte med fler länkar och bilder.
Jag kommer aldrig att bli någon modebloggare. :)  

Betyder nu det här att jag inte kan hålla mig till julafton? Att jag kommer att använda mina julklappar i förväg?
Jajamensan!
Jag sitter redan här och glittrar. Och är kyssvänlig!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2006-11-30 20:03:37

Jelly pong pong har jag funderat på länge, det har inte blivit av liksom. Berätta gärna vad du tycker om den efter ett tag. Är den bra kanske jag slår till på en själv :)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-30 20:15:42

Mumma kanske också vill glittra...

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2006-11-30 20:43:50

Ska provkyssas först så kommer det en rapport! :)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-30 20:44:36

Hon brukar glittra vid helgerna. :)

Postat av: Frallan I Badrummet

Publicerad 2006-12-01 00:13:35

Concealern är jättebra! Har haft den själv men har fallit pladask för Laura Merciers grejer nu. Använder hennes Secret Concealer och Secret Camouflage.

När man är så mörk under ögonen naturligt som jag är så kan det (åtminstone på vintrarna) kännas som om Diors concealer inte täcker tillräckligt. Men på somrarna och dagar när man inte vill att det ska synas så mycket att man är sminkad så är den kanon! Rekommenderas varmt.

Postat av: Darkangel svarar Frallan I Badrummet

Publicerad 2006-12-01 01:58:45

Tack för tips om andra prylar!
Har en stor svaghet för det här området! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela