Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vakna med Mads Mikkelsen

Publicerad 2006-11-19 11:40:10 i Lite av varje,

Det är väl inte någon som har missat det här? Kan det finnas någon fler som är lite sen med alla nyheter på nätet? Precis som jag är.

Jag hittade det hos Maria.

Man kan alltså ladda hem olika väckningssignaler till mobiltelefonen. Och bli väckt varje morgon av Mads Mikkelsen. För dom som nu gillar honom.

Annars finns det fler röster och ljud om man nu hatar just Mads.


Jag gillar honom så jag skyndade mig att ladda hem signalen men fick ett surt meddelande att min telefon inte kunde ladda hem filen. Jag har ju för f*n ingen MP3-spelare i telefonen.
Men skam den som ger sig.
Nu finns Mads i min dator och i den vanliga MP3-spelaren där han får vråla lite uppmuntrande ibland.

Mads
 
Och jag har kommit på ett mycket bra skäl till att köpa en ny mobiltelefon. Bara en sån sak!

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-11-19 16:53:14

Mig had ehan gärna fått väcka, men inte så som han låter där.

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-11-19 20:46:21

Ah, du vill ha the real thing! :)
Jag tycker att det var kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela