Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Avgår

Publicerad 2006-10-14 13:56:01 i Politik,

Maria Borelius avgår. Inte helt oväntat.
Jag hade tänkt att jag skulle skriva om hela den röra som pågått i regeringen men ibland är det svårt att skriva något seriöst mitt i allt babbel om dåliga hårdagar och personliga inlägg om mina för stora bröst. Svårt att hitta en snygg övergång från brösten till politiken så att säga.
Nu är min blogg ingen politisk blogg så jag tänker inte följa den enda vägen i sann Carl Bildt-anda.

En politisk blogg som blivit välförtjänt uppmärksammad den senaste veckan är Magnus tankar. En grävande politisk blogg. Äntligen, får jag väl säga.
Hoppas att han fortsätter hålla stilen och att fler följer i spåren. Jag vill gärna se grävande journalistik i bloggarna. Från bloggare med olika politiska sympatier.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-14 16:45:10

Jag är inte så (egentligen inte alls) intresserad av politik. Men visst gör hon rätt som avgår. Det skulle jag med göra med den fallskärmen...efter 8 dagar. Inte dålig lön det heller

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-10-14 18:48:25

Jag vägrar skriva om politik på min blogg. Men jag skrev om Fredde ändå idag!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-10-15 04:40:51

Gunnel: Hon hade nog inget val.

Anne-Maj: Samma födelsedag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela