Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Begär

Publicerad 2006-10-13 08:45:54 i Lite av varje,

Vaken igen!

Snart ska grannen få äran att bjuda mig på lunch. Mums!

Jag sover nog över frukosten idag.

Efter lunchen blir det besök hos frisören. Lovely!

Sen ska jag titta på kläder och stövlar igen. Allt jag vill ha men inte kan köpa nu. Man är väl aldrig så sugen på att shoppa som när vartenda öre måste sparas.

Men en duschkräm ska jag väl ha råd med. Och en läppglans.

Värmeljus från Ikea är ett måste.

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2006-10-13 20:52:06

mmmmm det är ju så....inga pengar pch vips e man sugen på att shoppa och det är dessutom REA överallt :(

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2006-10-14 03:54:15

Jag hittade allt idag! Åh...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela