Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ensam i mörkret

Publicerad 2006-10-17 08:03:49 i Böcker,

När du är som mest sårbar … När ingen hör dig skrika efter hjälp …

När du befinner dig där du absolut inte vill vara – när mördaren kommer …Ensam i mörkret

… är du ensam i mörkret


Låter som en spännande bok! Ensam i mörkret av Lisa Gardner.   

 

Jag köpte den som ljudbok med Leif Andrée som uppläsare.
Ljudböcker är en ny bekantskap för mig. Att slippa hålla i en bok när axlarna och nacken värker måste väl vara skönt. Trodde jag.

Men jag hade glömt att min bärbara CD-spelare knappt fungerar.

Istället för att pausa spelningen så stoppas den och boken börjar om igen.

CD-spelaren stannar utan orsak och boken börjar från början igen.
Jag har hört början väldigt många gånger nu!

När det är dramatiskt så höjer Leif Andrée rösten till oanade höjder och jag hoppar högt i sängen.

Men skam den som ger sig.


Jag letade efter billiga CD-spelare på nätet. Men hittade ingen som var särskilt lovande. Ibland bjuder bokklubbar på en billig CD-spelare om man går med i bokklubben.

Är det någon som snubblat över ett bra erbjudande på billiga CD-spelare? Hör gärna av er och berätta var ni hittat dom.

Kommentarer

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-10-17 12:36:54

Du har väl en mp3-spelare? På samma sätt som du kan göra om en musikcd till mp3-format och lyssna på den i mp3-spelaren, kan du ju göra med ljudböckerna, så slipper du köpa en cd-spelare :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-10-17 17:02:33

På elgiganten finns det bärbara cd-spelare för 99 kr eller om det var 149 kronor. Köpte en förra veckan. Jag hade en jättebra bärbar cdspelare som kunde spela mp3, men jag har lyssnat på ljudböcker i 2 år nu och den har åkt i golvet allt för många gånger (somnar alltid när jag lyssnar) så jag var tvungen att införskaffa en ny. Mina lagningar med tejp fungerade inte längre!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-17 18:22:10

Tyvärr inte-- däremot har jag nog tre stycken oöppnade kassettbandspelare jag fått från klubbar- Apropå mp3an så är det en bra idé, OM man vet hur man får ordning på filerna i sin spelare-- jag satte över Änglar o Demoner i min, men fick den i totalt galen ordning- Hur jag än försökte få dem rätt kom kapitel 40 efter kanske del 3-- för tittade jag på filerna låg de rätt, o jag hade Inte spelaren på random-- kanske bodde det en Gremling där nånstans??

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-10-18 00:23:11

Ediets: Jamen, du är ju ett geni! Och jag är trög som...
Klart jag ska använda min MP3-spelare. Tralala!

Sandra: Det är smartare att handla direkt ibland. Låter som ett bra pris.
Jag ska nog också lära mig att somna till mina ljudböcker. :)

SoP: Ajaj. Händer det blir jag galen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela