Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kom tillbaka

Publicerad 2006-10-17 00:56:36 i TV och DVD,

Men natten är lång och jag har en hel evighet på mig att se alla tv-program jag spelade in. Cityakuten var irriterande eftersom jag inte sett slutet på förra säsongen. Det sänds i repris i trean nu.

Jag har ingen aning om varför dr Carter är i Afrika.

Jag vet inte vilka alla nya läkare är.

Var tog dr Benton vägen?

Mark Greene och Elizabeth Corday? Ursäkta stavningen men jag orkar inte googla för att se hur namnen stavas.

Jag vill bara veta var dom tagit vägen.

 

Kommentarer

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-10-17 01:55:42

Oj oj... Vet att Mark Greene har kolatvippen pga hjärntumör. Sen har jag missat en jäkla massa själv =/ Man hinner inte kolla på alla serier som går på tv längre

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-17 05:04:07

Hm, där 3an är i repriserna är väl rätt långt tillbaka i serien? Greene har väl inte ens dött än.. Corday tror jag åkte tillbaka till England för nån säsong sen- Och Carter for väl efter sin "afrikabrutta" dit-- *morr*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-10-17 06:58:47

Så det är inte förra säsongen jag ser. Förklarar en hel del.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela