Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lite ljus

Publicerad 2006-10-31 06:34:38 i Dagens,

Tror att jag ska muntra upp mig med en god lunch i stan i dag.
Ska välja ut ett bra ställe och äta något gott. Ingen vanlig dagens utan något speciellt.
Ska se vem som kan följa med.

Mitt favoritfik är ett bra ställe. Men efter att dom reparerade fiket har det blivit så mörkt där. Känns som att kliva in i en krypta. Jag funderar alltid vad det är som gör att det känns så mörkt. Vita väggar. Ljusa gardiner. Många lampor och mysljus tända.
Men det är nog det mörkbruna golvet dom lagt in. Det slukar allt ljus. Och dom mörkbruna stolarna.

Jag gillar en mysig miljö men behöver allt ljus jag kan få.

Dags att hoppa ner i sängen nu! För lite skönhetssömn.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-10-31 08:47:22

Jag kan hänga med på lunch på stan! Nu har ju snön kommit också! :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-11-02 04:20:34

Gullig du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela