Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vad är väl en filmkyss

Publicerad 2006-10-18 13:07:34 i Lite av varje,

Jag tror att Micke Persbrandt har läst in någon bok på CD. Har för mig att någon bloggare tipsade mig om det för en evighet sedan. Vem tusan var det?
Var visst många som gillade intervjun med honom igår på tv. Har hittills hittat två som drömmer om filmkyssen han fick till i slutet av programmet. Mmmm, kyssas kan han nog.

Jag har skrivit mängder om hur mycket jag gillade honom. Som skådis förstås. :)

Men jag måste ha blivit avprogrammerad för jag kände ingen speciell upphetsning av att se intervjun.
Kan bero på att jag var aningen avkyld också.
En del telefonsamtal har den effekten på mig. Telefonsamtal där personen som ringer är i ungefär samma form som när Micke P. har en av sina värsta dagar på krogen.

Fast nog längtar jag efter nya Beck-filmerna.

Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-10-18 18:59:04

Jäklar... jag som tänkt spana in kyssem.. Jo du, jag svarade angående mejlet, lite längre.. Behöver lite fakta hjälp.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-10-19 02:55:10

Repris kanske?
Jag har mejlat till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela