Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bra hårdagar med tulpaner

Publicerad 2007-02-13 03:26:31 i Lite av varje,

Vilken tur att man kan glädja sig åt så enkla saker som att ha ett nyklippt hår.
Jag har lärt mig att uppskatta enkla saker. Sånt som jag bara susade förbi förut.
Jaja, jag klagar mycket också. Omväxling förnöjer.

Lycka nu är:
• Fina frisyren.
• Att Mumma snarkar så mysigt bakom min stol.
•  Ett avsnitt av CSI som jag snart ska se.
Har man en billig Robert-box så får man vara glad om det går att spela in några program överhuvudtaget. :)
• Dom rosa tulpanerna. Jag köper en ny bukett varje vecka. Olika färger. Åh, vad fint det är. Just rosa tulpaner har blivit en favorit.
• Påsarna med te som jag köpte idag i den lilla tebutiken. Blir gott med fräscht te i morgon till frukosten.
• Nya smaker på Ramlösa.
• Att det bara är 5 grader kallt ute. :)
• Fina kommentarer på bloggen. Ni är så söta att jag inte hittar ord ibland.
Om ni bara visste hur värdefulla ni är.
Okej! Jag skriver det igen. Ni är värdefulla!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-02-13 08:41:57

Åhh nyklippt?? Jag vill oxå...*muttrar*...Ramlösa..mmm & Tulpaner..förstår att du är nöjd!! :D
Du är värdefull oxå..du är en bloggare ;))som tycker , tänker & känner..det är värdefullt för mig...

Postat av: katta4strof

Publicerad 2007-02-13 10:25:15

Instämmer i föregående kommentar: du är värdefull!

Postat av: Aradil

Publicerad 2007-02-13 11:12:28

Tulpaner varje vecka - värt att ta efter. Man blir verkligen glad av vackra blommor.
Instämmer dessutom med föregående kommentarer: du är värdefull! Så ta hand om dig och njut av teet, tulpanerna och din nya frisyr :)

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2007-02-13 11:46:01

Det sista värmde mig! Tack du! Men min frisyr ska vi inte snacka om *s*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2007-02-13 12:23:31

Jag håller absolut med dig, ny frisyr är KALAS:-) Man känner sig verkligen som en ny människa. Men Ramlösa ... njääää ... inte för mig ;-);-) Håller mig till Cola Light jag :-) Jag skulle oxo vilja ha tulpaner ... det är verkligen jättefint, men här blir det ju kattmat fortare än jag hinner säga .... tulpan:-)

kram

Postat av: Paula

Publicerad 2007-02-13 15:02:12

Och var är bildbeviset, den nya frisyren??
Håller med, det är härligt med kommentarer i bloggen och alla är ju så goa!
Jag hoppas få mig en liten bukett snart...

Postat av: SoP

Publicerad 2007-02-13 17:27:38

;-) jag är t.o.m glad när mitt hår är nytvättat!och inte har jag tulpaner, men Rosa lösnaglar o så fick jag två stycken Rosa pennor av Sambon idag - Var skönt att läsa här, jag är lite pissed off idag, men nu vände det minsann en del ! Var det inte husmusen som hade fredagstulpaner förra vintern/våren ? jag härmade ett tag men sen hade jag inte råd.. Nu ska jag ha thé bara för det-- hejs!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2007-02-13 17:53:43

Det är du med...värdefull alltså.
Jag brukar också leta olika smaker på bordsvatten. Blir sur när jag inte hittar några roliga.
Visst är det roligare att vara positiv än negativ...men det är inte alltid man orkar vara det tyvärr

Postat av: Hannele

Publicerad 2007-02-13 22:26:34

Unerbart att läsa. De enkla sakerna är bäst.

Postat av: Mocca

Publicerad 2007-02-13 23:24:49

Vad glad jag blev över att läsa din lista :)För oftast är det ju så att det är de "enkla sakerna" som glädjer mest!

Och du är också värdefull vännen!
Jag är så glad över att jag började läsa din blogg :)och det betyder mycker för mig att få några kloka ord, en hälsning eller massa uppmuntran från dig på min blogg.
*kram kram*

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2007-02-14 06:20:50

Tulpaner är min grej!

Tack snälla du för alla vänliga ord!
Jag uppskattar dig mycket! Är inne hos dig varje dag. Flera gånger.
Och blir alltid lika glad över dina kommntarer. Oavsett om det gäller allvar eller skämt.
kram

Postat av: Darkangel svarar katta4strof

Publicerad 2007-02-14 06:21:36

Tack snälla söta! Jag blir rörd!

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2007-02-14 06:23:10

Tack för så fina ord! :)

Och jag kan rekommendera tulpaner!

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2007-02-14 06:24:33

Du är värdefull min vän!

Frisyrer går alltid att fixa. :)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2007-02-14 06:27:12

Härligt att vara nyklippt!
Jag gillar pepsi max bäst. Förutom Ramlösa då.
Och jag blir så överaktiv om jag dricker mycket.
Märks det? :)

Postat av: Darkangel svarar Paula

Publicerad 2007-02-14 06:29:25

Hmmm...
Ni har ju fått en bild på mig. Det tog ett och ett halvt år innan jag lade in den bilden. :)
Men det är ju EFIT nu så vem vet.

Kommnentarerna är värdefulla!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-02-14 06:30:49

Nytvättat hår är toppen! :)
Och rosa pennor från sambon måste vara en njutning.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2007-02-14 06:33:15

Tack snälla!

Jag hittar nya smaker nästan varje dag nu. :)

Jag orkar inte vara så positiv varje dag. Det är... omänskligt...? *S*

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2007-02-14 06:33:48

Jaaa! Det håller jag med om.

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2007-02-14 06:36:43

Vad härligt att du blir glad!

Och du är verkligen söt Mocca!
Nu blir jag ju rörd igen!

kram tillbaka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela