Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Välkomna till framtiden

Publicerad 2007-02-18 04:27:08 i Dagens,

Jag flyttar bloggen.

Den nya adressen är:

http://aselli.wordpress.com/

Tänkte avvakta lite och pyssla lite mer.
Men då kommer jag aldrig någonstans. Jag fastnar här.

Annars skriver jag om samma saker som jag brukar skriva om.
Darkangel är fortfarande namnet på bloggen.
Mumma finns förstås med.

Det ska inte vara något krångel med att skriva kommentarer.
Om ni fyller i namn, mailadress och URL en gång så ska det räcka.
Sen kommer bloggen ihåg er.

Bloggen kommer att finnas på en egen domän så småningom. Jag ska få hjälp med designen.
Men just nu tar jag en sak i taget.

Ni är välkomna!


Update
Jag pingar på Nyligen. Under namnet Darkangel.
Men med den nya adressen.

Under en period pingar jag på den gamla adressen också.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2007-02-18 15:49:02

Ok...då får jag länka om dig. Lycka till med den nya. Här som du har fått så fin bakgrund och allt :O*

Postat av: atiR

Publicerad 2007-03-01 02:26:15

Lycka Till!
Jag gillar dej ju skarpt HÄR!
Vad är det som blir nytt på den nya? Strunt i utseéndet,,, det du skriver läser jag,, men bakgrund, färger, stil, struntar då jag i!
(å andra sidan har jag varit "ynklig" på att lämna kommentarer det sista kvartalet! Flåt!)
Älskar Mumma, var du än placerar henne. *skratt*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela