Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

27 frågor

Publicerad 2007-01-09 05:40:39 i Lite av varje,

Jag har ont och kan inte sova så jag fortsätter med frågor och svar.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Oh!
Jag mådde så bra i morse. Utvilad och nyknu… Nej, inte det sista. :)
Men jag hade sovit bra!

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
I plånboken finns det ca 500 kronor.

3. Vilket ord rimmar på “test”?
Pest!
För just nu har jag ont så livet är pest.
Men imorgon idag ska jag klippa mig så då blir nog livet en fest.

4. Favoritplanet?
Jorden.

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Raderar maniskt alla samtal på listan.
Telefonens tangentlås brukar låsa upp sig själv och då kan den ringa upp den som finns på listan. Utan att jag vet om det. Skittelefon!

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Sex and the city låten.

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En mjuk pyjamaströja med långa ärmar.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ibland. Men jag ändrar dom så snabbt att det inaktuellt redan om en timme.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Birkenstock.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust där datorn finns men mysigt mörkt i resten av rummet.

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
SheCat. Blir överlycklig av att se alla vackra bilder i hennes blogg.

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Tittade på tv.

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Ditt paket från LA REDOUTE AB finns nu hos ICA…

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Vet ej! Inte här i alla fall.

16. Vilket uttryck använder du mest?
Jag suckar nog mest just nu.

17. Till vem sa du “jag älskar dig” senast?
Till P.
Ja, det är sant. Jag säger sånt till P.
Och till Mumma förstås.

18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sak?
Jag säger Mumma. Min hund. Inte för att hon är en sak utan för att hon är pälsbeklädd.

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Helt lagliga droger från apoteket.
Men jag har så jävla ont efter att ha gått på halka så det är en rejäl dos av värktabletter.
Någon som vill ha en lista?

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga rullar film. Men mängder av digitala foton ska framkallas.
Min omgivning gillar vanliga kort i album. Det gör förresten jag också.

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Livet var bäst när jag var 30-35. Sen gick det utför.
Men det är bara en tillfällig formsvacka.
Okej, inte så tillfällig men… :)

22. Din värsta fiende?
Stress.

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

0247 2
 

24. Vad var det senaste du sa till någon?
Hejdå! Till grannen.
Du är så fin! Till Mumma.
Tur att jag inte blandar ihop fraserna.

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag tar pengarna!

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Nja...
Mumma är bäst!

27. Senaste låten du lyssnade på?
Little oldie, med Fibes, Oh Fibes. 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-01-09 07:52:22

Den där tar jag & gör nån dag...kanske under dan?..Pöss på dig & *masserar bort värken* ha det gött..

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-01-09 16:08:00

Tack detsamma! Dina bilder blir man också glad utav, och Mumma med. :)

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2007-01-10 00:04:05

Toppen med frågor när man inte kommer på något att skriva om. :)

Postat av: Darkangel svarar Johanna

Publicerad 2007-01-10 00:04:28

Tack söta du! :)

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-10 01:31:29

den listan ska jag knycka i morron- nu kan jag inte lyfta armarna - *blää* Vi är visst Sisters in Pain.. *känner med *

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-10 01:48:25

Ja, vi är Sisters in pain! :)

Jag var vaken hela natten och rensade bort program på datorn.
Men inatt får vi väl sova gott?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela