Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Damned If You Do

Publicerad 2007-01-30 23:59:43 i Dagens,

Såja!
Andas lugnt! Andas in… andas ut…
Det blir så bra! Klart jag fixar det här.

Nej, fan jag gör inte det.
Men då tar jag en kvarts Stesolid. Jag har varit på apoteket och köpt en ny tablettdelare.
Jag kan dela mina piller igen utan problem. Den förra blev utnött (!).

Okej, nu då? Nej, jag tar en kvarts tablett till för säkerhets skull. Fem milligram totalt.
Nu ska väl musklerna slappna av.
Tar 15-20 minuter innan medicinen verkar.

Hur lång tid har det gått nu?
Tjugo minuter.
Nu är det dags. Det blir bra! Bara lite kvar.

Vad jag gör?
Tonar håret förstås.

Påminn mig om att aldrig göra det någon fler gång.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-31 04:36:45

Hm, får du Också panik när du sitter där med hela huvudet insmetat med färg-? jag går igenom rätt många stadier under de där 30 minuterna. urs- :-(

Postat av: Darkangel

Publicerad 2007-02-01 00:47:48

Får kramp i nackmusklerna. Och det gör så ont att jag får panikkänslor.
Ändå gick det bra. Jag smetade inte färg över hela badrummet.

Postat av: SoP

Publicerad 2007-02-01 01:31:10

Jag får också panik när jag får ont- speciellt när jag blir "anfallen" från alla håll o jag tappar kollen.Men ofta när jag stålsatt mig o smetat i färgen, så får jag massor av skumma symptom, andnöd o nästäppa, yr i skallen, svettningar- så jag till slut tror att jag behöver både ambulans o nån som skrapar mitt uppbrända hår av skallen på mig-- så man inbillar sig.Men jag är lite lugnare nu för tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela