Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Nya svar

Publicerad 2007-01-18 00:08:54 i Lite av varje,

MyyZz har svarat på frågor.
Jag är helt övertygad om att jag svarat på frågorna förut. Eller också tänkte jag svara på frågorna men struntade i det. Men vem bryr sig. Här kommer några nya svar.

A) fyra jobb som jag har jobbat med:
Kassörska på varuhus.
Laboratorieassistent på sjukhus (yrkestiteln är Biomedicinsk analytiker nu. Om man vill ha sin titel i telefonkatalogen kanske det låter finare?!)
Laboratorieingenjör på forskningslabb inom den privata sektorn. (jag finns inte i telefonkatalogen alls)
Lärare

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
När lammen tystnar

Äh, jag tittar så sällan på film.

C) Fyra platser jag har bott på:

Ånge (Här vill Word att jag ska skriva Angel. Angel är en tv-serie jag gärna ser men…)
Sundsvall
Uppsala
In the middle of no where. Där jag bor nu, alltså.

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
House
Grey’s anatomy
CSI
Cityakuten

Och den här listan kunde fortsätta i en evighet. Men jag begränsar mig lite till serier som sänds i tv nu.
Prison break är annars en favorit. Men dom har säsongsuppehåll nu. :(

E) Fyra platser jag har semestrat på:
I närheten av ett pappersbruk i England.
Bland mygg och renar i fjällen. Sverige naturligtvis.
På en badstrand i Spanien.
I en söt by i Italien.

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
nyligen.se
myyzz.blogg.se
blogg.se
ninajohangarden.blogg.se
pyret.blogg.se

Jodå, jag kan räkna! :)

Och en massa andra bloggar.

G) Fyra favorit-maträtter:
Basilikagravad lax med potatis.
Pasta med köttfärssås.
Våfflor.
Äh… vanlig mat med potatis… Jag är en enkel tjej. Som inte håller diet eller bantar just nu.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
I sängen med Gregory House.
I sängen med Mumma.
I sängen med P. Så kunde vi utbyta förkylningsvirus.
I sängen helt ensam. Jag vill bara vara i sängen nu. Jag är förkyld.

I) Fyra vänner jag tror kommer svara:
Vet inte.
Men alla söta bloggvänner som vill svara får gärna göra det.

Kommentarer

Postat av: atiR

Publicerad 2007-01-18 03:44:16

Jag svarar då inte! Har som princip aldrig ställt upp på dessa bloggenkät/uppmaningar. Förutom,, när det var foto på vad har du i /eller hur ser din handväska/kyl/sophink/badrumsskåp osv,, den "svängen" tyckte jag var riktigt kul. Allt det andra som surrar runt här i bloggland gillar jag av någon anledning inte!

Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Publicerad 2007-01-18 08:51:34

Tack snälla för de värmande orden i går kväll! Det hjälper...
Hoppas du har det bra!
Kram

Postat av: Darkangel svarar atiR

Publicerad 2007-01-18 16:45:05

Jag vet det!

Postat av: Darkangel svarar Mie* Absolut Guldkant

Publicerad 2007-01-18 16:45:44

Host host!
Annars är det bra! :)

Kram tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela