Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sleeping dogs lie

Publicerad 2007-01-30 03:46:36 i Dagens,

Jag har kommit hem från promenaden. Om någon undrade. :)

Var så pigg när jag kom hem.
Hade så många saker jag skulle skriva om. Och sen gick luften ur mig.
Har sovit och ska strax återvända till sängen.
Ska se två avsnitt av serien House. Det här avsnittet ska jag titta på först.

Jag kan inte låta bli att beundra hans intensivt blå ögon.
Jag vet fler män som har vackra blå ögon. Okej, en man då.
Jag borde ringa. Eller något…

Kommentarer

Postat av: Ca

Publicerad 2007-01-30 14:02:33

Ring, ring....

Man vet aldrig vad som kommer av ett telefonsamtal. :)

Postat av: Darkangel svarar Ca

Publicerad 2007-01-30 20:08:07

Jodå! Jag vet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela