Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Svimmade inte

Publicerad 2007-02-17 01:06:52 i Tankar,

Hur blev det med min lista?

Apoteket – lämna in recept från både mig och min mor. Är surfi**an där igen vet jag inte vad jag gör.
Jodå, jag lämnade in recepten. Hämtar mediciner till veckan.
Surfi**an var inte där.

• Handla åt föräldrar? Vill inte. Kanske räcker om jag gör det på lördag.
Vägrade att handla. Så nu måste jag göra det på lördag. *kräks*

Hämta grannens post.
Fixat!

Köpa tulpaner. Det är roligt!
En ny bukett med rosavita tulpaner finns på plats. Lycka!

Tvätta? En maskin är trasig. Jag kommer aldrig ikapp med tvätten.
Jag körde en maskin. Är bra att ha rena underkläder.
Men jag satt och hängde tvätten. Lätt svimfärdig.
Visst är jag tapper? Eh... dum...?

• Stryka? Neeeej! Jag kan inte. Får ont.
Struntade fullkomligt i det.

Städa. Det behövs. Får räcka med sovrummet.
Dammsög sovrummet. Slipper allt damm. Lycka!

• Gå lång hundpromenad. Det blir underbart! Bästa stunden på dagen.
Mumma ville inte gå långpromenad.
Hon vill bara jaga pojkar. Jag var ganska glad över det!

Gå två promenader till.
Gjorde det. Två korta rundor med Mumma.

Skicka brev åt föräldrar. Nu!
Fixat!

• Fixa tv åt föräldrar. Eller ringa till reparatör. Nu!
Förträngde allt. Får fixa till veckan.

• Pyssla med bloggarna. Det är frivilligt.
Ska inte pyssla mer i kväll.

Skriva i bloggen. Också frivilligt.
Ja, nu är jag här.

Läsa bloggar. Samma här.
Har läst alla favoriter.

• Fixa antivirusprogrammet nu när jag fått ny licensnyckel. Viktigt!
Orkade inte. Jag har dubbla prenumerationer någon dag till.

Vila.
Har vilat!

Sova.
Har sovit i så många timmar att jag är förvånad.
Varit som död för omvärlden hela kvällen. Det tackar alla för. :)

• Äta.
Nja. Inte som Anna Skipper vill att man ska äta.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2007-02-17 03:17:21

Jag vill också ha en bukett rosavita tulpaner... Senast jag var på affären vågade jag inte köpa rosa. Det blev lila och vita. Tänkte att rosa var FÖR gullig, men det är det inte va?

Postat av: MyyZz

Publicerad 2007-02-17 14:27:14

Du är superduktig som har gjrot så mycket saker. Det viktigaste av allt är väl att du har fått sova ett tag.

Men du ... äta är bra .. som man vill. .-)

kram

Postat av: Gunnel

Publicerad 2007-02-17 19:27:48

Det var ju över hälften....bra gjort!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela