Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

24 timmar på natten

Publicerad 2005-08-17 15:45:23 i TV och DVD,

Tack snälla posten för att ni levererade min efterlängtade fjärde säsong av 24.

 

Äntligen!

Blir omedelbart på bra humör. Behövs inte så mycket för att göra mig glad ibland.

 

Tjuvtittar lite nu på första avsnittet. I den här serien är det inga långa transport-sträckor innan all action börjar.

Ingen seg start jag måste kämpa mig igenom.

Efter två Wallander filmer väntar jag fortfarande på att det ska hända något oväntat i den nya serien av filmer.

 

Som tv proffs ser man lätt hela 24 under några nätter.

Det går bra att ha en hel helg med Jack Bauer och CTU också!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela