Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Flextid för alla

Publicerad 2005-08-09 00:41:57 i Min hälsa,

Dom flesta jag känner vaknar så grymt tidigt på morgonen!

 

När jag hade ett jobb där jag började klockan sju på morgonen var jag spyfärdig av trötthet. Hände faktiskt att jag spydde på morgonen. Fick kliva upp vid femtiden för att hinna till jobbet. Kom alltid upp i tid, utan väckarklocka, men det kändes aldrig som jag var riktigt vaken efter morgonpassen. Gick som i en dimma dygnet runt.

På den tiden hade jag inga problem med att somna tidigt på kvällen. Kunde sova när som helst och var som helst. Var några år yngre och fräschare också. Men inte hjälpte det.

 

Nu tycker jag att flextid är som gjort för mig. Vill aldrig mer jobba på en arbetsplats där man inte får flexa.

 

Jag är inte trög!

Jag vet att du tycker det Pyret. Men det får du väl tycka då.

 

Jag gillar att sova på morgonen bara.

Har en annan dygnsrytm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela