Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Elizabeth George rules

Publicerad 2005-12-20 02:27:33 i Böcker,

Jag har förresten läst ut Elizabeth Georges nya bok ”När ingen ser”. Vad jag gillade boken!
En riktig tegelsten, 615 sidor, och jag hade inte tråkigt en enda minut.
Nu känner jag igen henne som en av dom författare som jag gillade så mycket förut. Det var nog bara förra boken som jag tyckte var lite seg.
Slutet på nya boken var…Ajaj! Det hade jag inte väntat.
Ja, jag ska inte avslöja något. Köp den. Läs och njut! Passar som julläsning om man har lediga dagar.
MyyZz, du som gillar Elizabeth George, har något att se fram mot!
Nu läser jag Kjell Erikssons bok ”Mannen från bergen”. Hans böcker blir alltid nominerade som bästa deckare. Jag tycker att det är lite segt. Svenskt och tryggt. Inga större överraskningar. Är verkligen inne på reservböckerna nu.
Har beställt ”En märklig affär” av Peter Robinson och ”Ett sista andetag” av Stephen Booth.
Hoppas att Bokus skyndar på lite. Annars blir det en tråkig julhelg när det gäller läsningen.
Får nog akuthandla något i den lokala bokhandeln.

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-12-20 04:36:55

Bokmal! ;-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-20 05:14:43

Re Kimmi:
Jag vet!
Jag har inget liv så jag läser och tittar på tv! :)
Har du läst senaste Scarpetta boken?

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-20 09:15:37

Jag har 4 böcker som ligger och väntar .. hyggligt BRA böcker.

Peter Robinson
Dan Brown
Hmm vad har jag mer då ...

*senil*

Postat av: rita

Publicerad 2005-12-21 02:39:57

Va fasiken,,, läser du ÄN? Hallå,, bloggen då???

Postat av: cornelia

Publicerad 2005-12-21 21:11:18

Bra bra, då har jag julläsningen fixad! tack för tipset

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-21 22:43:30

MyyZz: Tur! Läs på!

Rita : Jag måste blogga! Du har rätt! Jag fastnar i böckerna ibland. :)

Cornelia: Läs! Mycket bra bok! :)

Postat av: rita

Publicerad 2005-12-22 01:09:38

Ja, just det!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-22 11:13:43

Re rita:
Jag ska blogga. Jag sover ju inte så vad ska jag göra annars?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela