Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hos veterinären med Fredde?

Publicerad 2005-12-06 04:54:52 i Hälsa och ohälsa,

prom6Det verkade lite ambitiöst att skriva att jag varit nyttig hela natten.
Men på mitt sätt hade jag ju varit det.
Anita undrar vad jag jobbar med.
Jag jobbar inte nu. Tillhör den stora gruppen av sjukskrivna, sjukpensionerade och arbetslösa människor. Parasiterna i samhället.
Vi som helst inte ska finnas. Men om Fredde och moddarna vinner valet nästa år så löser dom nog problemet. Jag litar på Fredrik.
När hundar blir sjuka får dom ju en avlivningsspruta hos veterinären. Undrar om dom har tänkt den tanken?
Nej, nu är jag för rå. Men jag är rå. Måste få skämta lite om eländet. Annars går man under.

Kommentarer

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-12-06 14:34:18

*viskar* jag är rädd för att en avlivningsspruta ligger gömd i ett mörkt hörn för alla de parasiter som moddarna vill klämma åt.

*springer och gömmer mig för moddarna*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-06 14:39:01

Fredde är på gång!
Hjälp!

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-12-07 00:06:31

Gillar inte alls det moddarna håller på med nu ;( Dom väntar med missförtroende förklaringen för att kunna dra upp den närmare valet...illa illa ;(

/M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela