Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Inget sex med Pyret

Publicerad 2005-12-15 19:24:14 i Sweets for my sweet,

Fick inget erbjudande om sex när Pyret ringde idag.
Han läser bloggen! Det trodde jag inte.

Nej, han var inte det minsta intresserad av att ha sex med mig.
Fast det kanske är lite avtändande att läsa om att jag har sex med andra.
Men sweet Jesus, tjejer behöver sex. Annars blir vi griniga och frustrerade.
Förresten har han ju han sex med en annan. Antar jag.
Jag gnäller inte över det. Så småsint behöver man väl inte vara.
Nejdå, jag är en generös person. För det mesta.

Det är ju för patetiskt. Jag vill ha sex med Pyret. Han vill inte ha sex med mig.
Varför måste han ringa och prata om sex då? Som en retsam tonårstjej.
Det räcker med att jag hör hans röst i telefonen så är hela förspelet avklarat.
Vi kunde ha tagit ett nummer i bilen, på motorhuven, i snön eller var fan som helst.
Det är inte så kallt ute nu och jag är nog varm för oss båda. Verkar det som!
Pyret, du hade hunnit hem till middan.
Helvete också! Jag kokar över.
Min kompis före detta pojkvän sa alltid till henne att hon var överkåtuell.
Gissa om jag är överkåtuell?

Nu ska jag ta en iskall dusch!


Update!

Pyret, om du läser det här.

Det är ingen som vet vem ”Pyret” är.
Jag har aldrig berättat vad jag har för smeknamn på dig för någon.
Så om inte du har berättat det är det bara du och jag som vet. Jag är inte fullständigt galen.
Jag tänker aldrig skriva ut ditt riktiga namn på bloggen.

Känn dig helt lugn på det området!

Däremot har jag en söt nakenbild på dig. Är det okej om jag lägger ut den på bloggen?
Neeej, jag skämtar bara!


Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-15 20:56:17

Är han nojjig? ... typiskt karlar :-))

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 21:05:57

Han är nog lite nojjig.
Du har rätt. Som vanligt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela