Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lets talk about love

Publicerad 2005-12-27 23:19:11 i Sweets for my sweet,

Borde väl skriva lite om sex och kärlek nu. Det var väl flera timmar sen jag gjorde det.
Finns det inte en film som heter sju år i Tibet? Ja, så känns det ungefär.

Pyret tycker inte om att jag skriver om sex i bloggen.
Du får vänja dig, säger jag. Det blir värre när boken kommer ut.
Boken, stönar han. Vilken jävla bok. Är du inte klok. Har du skrivit en bok också.
Va? Va fan? Om mig? Du är inte klok.
Du kommer att bli känd säger jag. Tänk när filmen har premiär på biograferna.
Vem vill du se som Pyret? Har du någon favoritskådis?
Driver du med mig? Undrar han.

Nej, jag driver inte med Pyret.
Det är nog mest han som driver med mig.
Jag skriver bara en blogg.


Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-28 13:20:25

*fnittrar* hehehehehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela