Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

MysMumma sover

Publicerad 2005-12-06 05:51:50 i Dagens,

Den här tjejen bryr sig inte om arbetsgivare och sjukdomar. Hon struntar i facket. Har inga sömnproblem.
Ockuperar sängen gör hon när jag försvinner. Det får hon så gärna göra.
Jag kan ligga i hennes hundsäng. Lite får jag väl offra.
Hon sover gott på mina änglaplädar. Det är nog mjukt och varmt med fleeceplädar.
Mumma är också mjuk och varm!
Nu ska vi sova till klockan 10. Då kommer snälla grannen och går på ”morgon” promenad med vovven. Hon är inte morgonpigg.

Jag får sova en stund till om jag vill. Jag sover verkligen gott på morgonen.

Det har regnat på natten så nu har all snö regnat bort. Min hund är känslig för oväder. Blir extra trött då. Hon kanske också vill sova längre.

mumma sover

MysMumma!

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-12-06 09:27:27

Måste bara få fråga hur du mår. Du verkar inte glad längre.
Kram

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-06 13:44:42

Är inte i någon vidare form den här tiden på året.
Det blir bättre!
Du är gullig som bryr dig, Humlan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela