Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pestgrannens brygga

Publicerad 2005-12-14 23:12:11 i Dagens,

st3

Så här vackert är det vid deras stuga.
Bryggan som syns är mina pestgrannars brygga. Fast dom har ingen båt.

Tänk att sitta där i sommarvärmen och vara konstant förbannad. Jag fattar inte hur man orkar.

Min hund trivs i badviken. Jag trivs också i badviken.
Där träffas vi grannar och badar. Pratar om vädret och njuter av värmen i vattnet.
Ja, dom veckor det nu är varmt i vattnet.
Annars träffas vi på stranden och pratar om hur kallt det är. Ni vet, svensk sommar!

Mina elaka grannar badar aldrig i havet. Däremot löptränar hela familjen.
Undrar om man blir aggressiv av löpträning?

Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2005-12-15 00:00:02

Jo ser du, det har jag alltid sagt: Motion är livsfarligt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 00:39:32

Re rita:
Jag tror att du har rätt. Banne mig!

Postat av: rita

Publicerad 2005-12-15 01:00:22

Klart jag har rätt. Du tror väl inte jag far med osanning? *smile*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-15 01:22:22

Jag vilar mig i form nu.:)
Du har rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela