Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ljusa nätter och mörka hav

Publicerad 2005-07-21 01:14:57 i Lite av varje,

När blev det så här mörkt ute på kvällen? Det känns som det bara var i går som det var ljust ute hela natten.

 

Personligen tycker jag att det är skönt med mörka nätter även på sommaren. Nu kan jag tända alla myslampor och levande ljus igen.

Känns som jag är i utlandet där det fortfarande är varmt på kvällen men ändå härligt mörkt ute.

Vid sommarstugan är det så vackert med alla glittrande ljus mot det mörka havet.

 

Mina vänner tycker precis tvärtemot. Dom älskar sommarens ljusa nätter.

 

Var tog förresten sommaren vägen? Nu när mina vänner börjat sina semestrar vräker regnet ner.

 

Hade jag tur som fick njuta av värmeböljan hela dagarna i stugan? Eller kommer värmen tillbaka snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela