Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vill inte köpa

Publicerad 2005-07-19 21:41:49 i Lite av varje,

Gjort test jag hittade hos Jerry.

Roligt test med resultat som stämmer ganska bra.

Men vilken ful telefon! Hjälp, jag vill definitivt inte köpa den.

Om jag skulle jag köpa telefonen så skulle jag säkert kunna alla avancerade funktioner. Halva nöjet är ju att läsa manualen till alla nya prylar.

Fast läsa manualer, är det bara jag som gör det?!

Hjälp igen! Jag måste skaffa mig ett liv!

 

 

   
Hallå! Du är ju en Sony Ericsson P910!



Du är en mångsidig person som tycker insidan är viktigare än
utsidan.
Ändå tänker du mycket på hur du ser ut och hur du uppför
dig. Du vill inte verka slarvig.
För du är inte slarvig. Du har full kontroll nästan jämt.
Alla förstår inte hur hårt du jobbar för det, några
kanske tror att du fått allt gratis.
En del kanske tycker att du är fyrkantig och lite tråkig.
Men du vet att du har större kunskaper än de flesta, och i krislägen
är det ofta till dig de kommer och ber om hjälp.
Du är en pålitilig och plikttrogen människa, med ordning och
reda omkring dig, och en verkligt bra kamrat i både nöd och lust.
Du har sinne för affärer och kan hålla huvudet kallt när
det gäller.
Du klarar dig bättre vid förhandlingsbordet än på dansgolvet.
Men ska det dansas så dansar du. Du vill inte göra någon besviken.

Om mobilen: Sony Ericsson P910 är sammanträdesproffsens favoritmobil.
Förutom tangentbordet har den pekskärm med penna. Den är dyr
och kräver en del av sin användare. Många har den kanske bara
för att få hög status, och förstår sig aldrig på
alla avancerade funktioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela