Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Linda Skugges frågor

Publicerad 2005-06-19 00:18:49 i Lite av varje,

1. Vem är du mest avundsjuk på nu och varför
Jag är avundsjuk på min kompis som bor i ett alldeles nytt, fräscht och underbart hus. Hos mig är allt sunkigt, i behov av reparation och ett allmänt kaos.
2. Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat. Önska ingen chokladglass liksom.
1 Att gifta mig med Pyret. The love of my life.
2 Att flytta till Spanien. Till sol, värme och långa stränder att vandra på.
3 Att kunna leva på mitt skrivande och bli ekonomiskt oberoende.
3. Vad gjorde dina päron för största misstag?
Respekterade mig aldrig för att jag är den jag är. Uppmuntrade mig aldrig. Förstod inte att jag har helt andra mål och intressen med livet än vad dom har. Har gjort mig kroniskt osäker och gett mig en känsla av att jag alltid måste vara bäst för att räknas. En "duktig flicka".
4. Säg en dålig sida hos din svärmor/svärfar.
Har inga.
5. Vad skäms du mest över dig själv?
Avundsjuka! Att jag är avundsjuk på min kompis och hennes nya hus. Hon förtjänar det bästa hus som finns i världen!
6. Vad är du mest mallig över dig själv?
Att jag lyckats bra på mina arbeten. Att jag alltid kommer igen och vågar satsa allt för att lyckas. Jag lyckades göra karriär på mitt senaste jobb i rekordfart. Är tuff och alltid seriös nar jag arbetar.
7. Vilken är ditt livs största sorg?
Att Pyret inte vågade satsa på en framtid med mig när vi träffades första gången för många år sen. Jag ville ha barn och familj. Jag ville leva hela livet ihop med den människa jag älskat mer än någon annan.
8. Beskriv varför du är en stor bluff.
Är innerst inne inte så tuff som jag ofta verkar. Särskilt inte i privatlivet. Om folk skrapar lite på ytan tror jag alltid att dom ska avslöja mig som en stor looser helt utan kunskaper om nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela