Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Viktklubben

Publicerad 2005-06-16 22:18:27 i Lite av varje,

Måste fylla i Viktklubbens dagbok nu. Har inte skrivit på två dagar. Herregud, min hund har gått ner ett halvt kilo på en vecka. Då borde väl jag kunna gå ner ett halvt kilo den här veckan också. Eller är det för mycket begärt?!

Vill vara smal och snygg på stranden. Vilken strand förresten? Jag hatar att sola på offentliga stränder.

Jag solar på tomten vid min fina lilla sommarstuga. Eller på min favoritklippa ute på den lilla holmen. Brukar ro dit ut. Sen kan jag sola på klippan utan att bli störd av någon. Mumma älskar att jaga vågorna på klippan.

Stugan ligger vid havet med strandtomt minnsann!  Vi har en egen liten strand i stugområdet. Det är så långgrunt att vattnet blir smekande varmt på sommaren. Men det måste bli riktigt varmt först. Nu blåser det lite väl kallt därute. Men snart...

 

Men nu värker nacken efter att ha suttit vid datorn så länge. Måste vila en stund först.

Jag hatar att ha ont. Jag älskar att sitta vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela