Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dag eller natt?

Publicerad 2005-11-10 12:15:39 i Lite av varje,

Idag är det så grått och mörkt ute att det känns som att det är lika bra att gå och lägga sig igen. Klockan ska vara ca 12 på dagen. Men jag kanske har tagit fel på tiden.

Jag orkar inte med den svenska hösten. Orkar inte med vintern heller. Jag vill ha sol och värme. Det här är vedervärdigt.

Jag måste tänka på vilket land jag vill flytta till. Där det är skön värme den här tiden på året. Sen måste jag fixa mycket pengar. Sen…

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-11-11 21:33:50

Gran Canaria
Ta mig med dig!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 00:44:36

Ja vi åker nu!
Yes!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela