Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fulla fiskar?

Publicerad 2005-11-29 22:43:12 i Dagens,

Ljuger ni på bloggen?
Eller vill ni verkligen ha en full Persbrandt?

Läser Moccas inlägg om fula fiskar.

Nej, nej, nej! Jag vill inte att Persbrandt ska ”antasta” mig med kyssar och kramar när han är full.
Han såg inte fräsch ut alls på bilderna i Aftonbladet.
Jag avstår gärna.
Jag gillar honom på tv. Men i verkligheten?
 Han är nog lika ofräsch när han är full precis som vilken vanlig slusk som helst. Stinker fylla och cigarettrök.
Inga pussar. Nej, fy fan!

En nykter fräsch kille kan få antasta mig med kyssar och kramar.
Persbrandt ser jag hellre på tv.

Ni får behålla honom, tjejer.



Kommentarer

Postat av: Ca

Publicerad 2005-11-29 23:15:33

No like Persbrandt, No like Flink ....No like Ramberg, gillar inte någon av de så kallade "kreativa aktörerna" med övergödda egon. Gillar inte "överfulla" människor överhuvudtaget! Avskyr att höra ursäkter och förklaringar där det går ut på att man "blivit för berusad och därigenom inte kan rå för sina handlingar"....

Råkade för en tid sedan befinna mig på samma krog som en av ovanstående herrar, det blev så pinsamt att jag inte hade lust att vara kvar i lokalen. JAG GICK!!!!!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-29 23:29:57

re Ca:
Nej, så charmiga är dom inte.
Snarare tröttsama.

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-29 23:39:01

Ärligt/allvarligt talat jag håller med, jag har nog bara varit singel för länge *suck*
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-29 23:44:07

re Mocca:
Jaa, det är ett problem.
Jag vet själv!

Men fyllon är inte så roliga!

Postat av: anita

Publicerad 2005-11-30 07:10:16

Fyllon ska hålla sig lååååååååååååångt borta från mig, tänder inte på sånt. Det ska vara en nykter och fräsch man.

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-11-30 19:01:54

Mmmm...det är nog tyvärr som Mocca säger..jag har också varit singel för länge. Det känns som jag skulle kunna ta vilken man som helst bara han kom och ville kyssa mig :(

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-12-01 22:37:58

En nyduschad välklädd, rakad, väldoftande Persbrandtare som var såddär lagom, lite på salongen kanske...skulle nog kunna få hångla lite med mig... Bara för att testa då alltså.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-02 00:40:58

Jamen såg ni bilden i aftonbladet dagen efter.
Fan vad snygg han var! Kanske var en gammal bild.
Men wow!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela