Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag är lat

Publicerad 2005-11-06 21:13:55 i Dagens,

Jag är kroniskt lat nu. Undrar om jag kan få det som en ny diagnos? Finns säkert något fint ord på latin för just kronisk lathet.

Ska klippa mig imorgon. Borde fixa till mig lite ikväll. Måla naglarna åtminstone. Leta efter några vettiga kläder. Vill inte ha leriga hundpromenad kläder på mig när jag träffar frisören. Men jag orkar inte ikväll.

Vill bara sova. Eller kolla Persbrandt. Eller vilket tv program som helst.

Ska nog strax göra det.

Dricka lite mer julmust.

Åt mycket god blåbärspaj förut. En rejäl bit. Så jag är fortfarande mätt.
Men lite julmust går alltid ner.




Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-11-09 21:14:51

Dystymi kanske?

Är bara inne å kollar till dig :-)

http://www.enigma.se/dystymi/default.htm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela