Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lama ursäkter

Publicerad 2005-11-16 21:51:11 i Dagens,

Måste planera min shopping bättre. Har tillbringat halva dagen i vår köpmetropol i Birsta och kommer hem med fleecemössor och fleecehalsdukar, 5st på Stadium för 100 kronor. Köpte också ljus på IKEA.
Det var allt. Lamt!
Jag tyckte att det var för varmt i Ikanohuset. För varmt!
Är nog min hittills lamaste ursäkt för att inte shoppa.
För jag behöver fortfarande nya, snygga byxor. Vet precis var jag ska köpa dom.
Men idag var det för varmt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-17 07:47:42

Annars kan man göra som jag, nätshoppa! När man kollat in ett antal nätaffärer känns det nästan som om man har shoppat på riktigt, då blir man nöjd utan att ha gjort av med några pengar *moahaha* jag tror det är förklaringen till att det finns så många modebloggar

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-21 03:34:46

Re Anna:
Nätshoppa på det sättet är faktiskt helt perfekt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela