Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lost?

Publicerad 2005-11-10 12:19:12 i Lite av varje,

Lilla vovven ska få gå en promenad sen blir det en eftermiddag framför tvn.
Kan inte riktigt förstå att jag brukade jobba som allra mest den här tiden på året. Har jag drömt det? 
Nu känns det som en stor prestation att gå en promenad i tråkvädret.
Det känns mycket mer lockande att krypa ner under duntäcket igen.

Köpte fotoalbum igår. Kanske ska sätta in alla fotografier från i somras och njuta av härliga sommarbilder. Istället för att bara sitta här och gnälla.
Men nu är jag på gnällhumör. Att gnälla och klaga är en svensk rättighet.

Förresten har jag snart sett femte säsongen av Cityakuten och nu har George Clooney slutat. Det var ju inte snällt av honom.
Nu har jag beställt serien Lost på dvd. Jag missade så många avsnitt på slutet av säsong 1 att jag gav upp. Får börja om igen.

Promenad var det först.

Ja, oj vad pigg jag känner mig nu. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela