Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Politiker vi vill se i sängen

Publicerad 2005-11-13 17:38:56 i Politik,

Ljus

Olika bud om vilken politiker ni vill ha i sängen. Se tidigare inlägg här. I aftonbladets studie räknades väl bara partiledarna.

I Darkangels strikt vetenskapliga studie får alla politiker i riksdagen räknas.

Är Bodström verkligen så snygg? Mocca och MyyZz gillar honom.
Lite ”mammas pojke” över honom. Tycker jag.
Fast Wetterstrand är väl lite av ”mammas flicka” å andra sidan.

Peter Eriksson får man absolut räkna.
”En norrländsk miljövänlig hårboll i sängen som tittar upp med rufsigt huvud” tycker Anna om honom här.

Göran Hägglund kan Mocca tänka sig. Om hon måste begränsa sig till partiledare. Är visst något speciellt med frikyrkokarlar.

Ännu ingen som vill ha Göran Persson. Stackaren.

Jag har fortfarande svårt att välja. Även om jag får välja på fler än just partiledarna. Inga vidare hunkar i politiken.
Borde väl kunna hitta någon man som är lite het. Wetterstrand är väl ok men…

Kommentarer

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-13 18:44:32

Bodström är precis såååå snygg! *mums*
/M

Postat av: cornelia

Publicerad 2005-11-13 18:49:48

Jag har inte sett nån än som jag kan tänka mej

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:50:38

Re Mocca:
Jag tror att Mocca är lite kär i Bodström. :)
Tihi!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:50:38

Re Mocca:
Jag tror att Mocca är lite kär i Bodström. :)
Tihi!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:51:19

Har man för få kommentarer kan man alltid publicera dom två gånger.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:54:13

Re cornelia:
Men Nils Lundgren då. :)
Partiledare som ännu inte sitter i riksdagen. Han är lite gammal men...

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-13 19:57:54

Eller Bosse Ringholm, inte partiledare dock, men jag kan tänka mig att han ger utlopp för undertryckta känslor i sovrummet *moahaha*
Annars gillar jag Leif Pagrotsky, han har bra smak... när jag tänker efter så är det nåt med håriga män som verkar tilldragande på mig

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 22:15:14

Re Anna:
Bosse Ringholm. :)
Han är ju frispråkig när han pratar i telefon.
Så vem vet vad som döljs?

Så du gillar håriga män. Hihi!

Postat av: Danne

Publicerad 2005-11-14 01:16:51

Jag har ju lite svårt att bedöma. Dels eftersom jag är hetero, och att det inte finns så otroligt många kvinnliga partiledare.

Göran Persson.
Känns lite mysig ändå på något sätt.
På honom skulle man kunna slänga in lite kindmassage.

Maud Olofsson.
Jag har ofta hört kommentaren, "Henne skulle jag inte velat ha som fru!"

Vid närmare eftertanke så får det nog bli lille Leif. Jag skiter i om jag är hetero!

Mvh
/ Danne

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-14 01:47:20

Re Danne:
Nej det är ju Maud och Maria då.

Äh, man får inte vara så kräsen. Jag är hetero men har bara hittat Maria W. som känns ok.

Tycker lite synd om Göran Persson ändå. Får fundera mer på "Han Som Bestämmer".

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-14 17:16:11

Politiker är inte snygga, brukar vara runda välnärda (för välnärda).
Dessutom brukar de inte se glada/trevliga ut (eller vara).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela