Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Provsmakning på Apoteket

Publicerad 2005-11-28 16:56:03 i Dagens,

Julglöggen satt fint igår! Kan tänka mig att dricka lite till ikväll.
Kanske ska prova mig igenom sortimentet på Systembolaget? En ny sorts glögg varje kväll fram till julafton?

Provsmakning på Apoteket kunde bli en favorit för mig. Tycker att dom är lite snåla med det.
Som stamkund tycker jag att man borde få prova några nya mediciner. Kanske piggar upp tillvaron lite.
När man hämtar ut sin egen medicin kunde man få ett litet prov på en ny blodtrycksmedicin. Har inga problem med blodtrycket men det kan ju vara kul att prova några nya mediciner. Kolla biverkningarna, se om dom nya pillren är fina, är lagom stora, smakar gott osv.

Kanske kunde få fram ett samarbete mellan Systembolaget och Apoteket.
Vilken medicin passar ihop med glöggen? Vilken medicin passar bättre ihop med konjak?
Ja, jag drömmer bara.

Tar lite julmust istället.

Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2005-11-28 17:23:54

Mycke intressant tanke! *skrattar*

Postat av: Mr.D

Publicerad 2005-11-28 19:03:35

Säger bara "Fear and Loathing in Las Vegas" av Artur S. Thompson. Finns som film med Jonny Depp och regi av Terry Gilliam. Klart sevärd om man har tankar på att blanda :P

.D

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-28 19:53:44

*ASG* varför inte?
Provsmakning på bolaget låter bra. Vet inte hur många ggr jag har gått på rekommendationer på bag in box -och så blir man sittandes med nästan tre liter äckligt vin, bläää
att jag aldrig lär mig att bara prova en flaska först *suck*
/M

Postat av: anita

Publicerad 2005-11-29 07:19:22

*ASG* sicken tanke!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela