Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pyret tog fredagssömnen

Publicerad 2005-11-26 02:17:37 i Sweets for my sweet,

Det är omöjligt att sova på fredagsnätterna. Jag är så van att Pyret ringer då så jag kan inte somna.
Nu har jag tagit en Timeout från honom. På mitt eget speciella sätt. Jag låter bli att höra av mig.
Ringer inte, skickar inga mail eller sms. Han har ju klagat på att jag hört av mig vid fel tillfällen så nu får det vara.
Däremot har jag inte förbjudit honom att ringa. Han får höra av sig som vanligt. Då blir det istället väldigt sporadiskt.
Just nu är det absolut ingen bra tidpunkt heller. Han har fullt upp med sitt och jag har fullt upp med mitt. Snart jul igen!
Det är lite trist att inte få höra hur han mår. Jag är ju alltid rädd när jag inte hör något.
Men jag kan inte göra något. Hans problem måste han lösa själv.
Och jag ser ingen lösning alls. No way!

Kommentarer

Postat av: Ca

Publicerad 2005-11-26 02:25:33

Live and let Live????

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-26 03:20:24

Ja, jag har inga svar. Bara frågor.
Men du har nog rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela