Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Service på skitApoteket idag

Publicerad 2005-11-16 21:47:37 i Dagens,

Nej, jag skrek inte på skitApoteket idag.
Den absolut trevligaste människan som finns på något apotek här i närheten tog hand om mig idag.
Hon är snabb, trevlig och fixade alla recept i en rasande fart. Ett föredöme för mänskligheten. Den del av mänskligheten som jobbar på apotek.
Kan inte skrika åt henne.
Sen var jag ju ensam på apoteket. Hade verkat något märkligt att börja vråla åt personalen då om väntetider och brist på mediciner.
Men nästa gång, då…

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-16 22:33:54

*fnittrar* ser framför mig en vrålande tok på ett tomt apotek:-)) hihihi

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-11-16 22:48:57

Skit också! Hade du inte kunnat hoa lite och kanske lagt ner plånboken lite hårt på disken iallafall för vår skull? :-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-16 22:59:20

Re MyyZz:
Den märkliga killen som brukar vråla på apoteket han vrålar på ICA också.
Jag undrar om personalen på apoteket käkar lugnande medicin nu. Dom är otäckt trevliga. En stor burk med Valium istället för kaffe på förmiddagsfikat.
Känns inte normalt! För apoteket alltså. :)
Är ju för fan ett statligt bolag. Dom ska vara otrevliga annars är det något fel. Hela min blogg blir förstörd.
Jag ville ju gärna vråla på apoteket idag!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-16 23:02:01

Re humlan:
Ska nog dit till veckan igen.
Ska maila till min läkare och höra om hon har några kul mediciner jag kan prova.:)
Måste använda frikortet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela